Matkat ja retket

Tervetuloa jäsenet Päällystöliiton Evp-yhdistyksen kesäpäiville Savonlinnaan

Vuoden 2024 Kesäpäivät vietetään Savonlinnassa 17.–18.8. Sokos-Hotelli Seurahuoneella osoitteessa Kauppatori 4-5. Perinteisen tavan mukaan aloitamme lauantaina 17.8 kello 11.30 lounaalla, ja iltapäivällä tutustumme Savonlinnaan risteilemällä Saimaalla. Illallinen nautitaan Hotelli Seurahuoneella klo 19.00 alkaen ja ilta päätetään tansseihin. Varustuksena siisti asu, ”smart casual” ilman solmiota. Sunnuntaina nautitaan aamiainen ja  aloitetaan paluumatkat kohti kotia. Olemme varanneet mahdollisuuden tulla paikalle jo perjantaina, mikäli se helpottaa matkustamista.

Kesäpäivien osallistumismaksut ovat:

- La-Su kahden hengen huoneessa 200 €/henkilö

- La-Su omassa huoneessa 280 €/henkilö

- Pe-Su kahden hengen huoneessa 265 €/henkilö

- Pe-Su omassa huoneessa 390 €/henkilö

Osallistumismaksut sisältävät aamiaisen, lounaan, risteilyn ja illallisen

Mikäli osallistut vain osaan tapahtumista ovat hinnat seuraavat:

- Iltajuhla 90 €

- La lounaasta illalliseen 125 €

Huom!

Hotellilla on maksullista pysäköintitilaa hintaan 16€/vrk. Mikäli haluat käyttää sitä ilmoita siitä Martille niin varataan kaikille kerralla.

Kesäpäivien ilmoittautumiset lähetetään Martti Långille (martti.lang@gmail.com) tai puhelimella 050 339 8841. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 15.7. Ilmoittautumisen yhteydessä maksetaan osallistumismaksu yhdistyksen tilille FI90 4456 0010 2343 19.

Lähde kaveriksi Tallinnaan 19-21.5.2024

Lähdemme sunnuntaina 19.5 klo 10.30 Katajanokalla olevasta Viking linen terminaalista matkustamaan kohti Tallinnaa. Laivalla meillä on kokoontuminen ja brunssi. Saavumme Tallinnan satamaan klo 13 josta siirrymme Hotelli Viruun majoittumaan. Sunnuntai iltana nautimme yhteisen illallisen klo 20 Hotelli Virun ravintolassa. Maanantaina aamiaisen jälkeen klo 11 lähdemme opastetulle Tallinna kierrokselle linja-autolla. Kierroksen kerto on maksimissaan 3 tuntia. Muuta yhteistä ei ole järjestetty maanantaille. Tiistaina nautimme aamiaisen hotellilla. Ainoa ohjelma on laivaan nousu klo 17 ja laivalla meille on varattu Buffee ruokailu. Saapuminen Helsinkiin on19.30.

Retken hinta on 280,00 euroa/hlö ja majooittuminen tapahtuu kahden hengen huoneissa. Retki toteutetaan mikäli saadaan 30 henkeä lähtemään retkelle.

Ilmoittautumiset sähköpostitse osoitteeseen markku.s.virtanen@gmail.com ja maksu yhdistyksen tilille FI90 4456 0010 2343 19. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 15.4.