9.4.2019← Takaisin

Jäsenille tiedoksi!

Päällystöliitto ry on lähettänyt palveluksessa oleville Päällystöliiton jäsenille kyselyn sähköpostilla. Kyselyllä kartoitetaan jäsenistön tuntemuksia ja havaintoja työssä jaksamisen sekä perhe-elämän ja työn yhteensovittamisen haasteista. Työaikaan liittyvillä kysymyksillä pyrimme kartoittamaan jäsenistömme työsidonnaisuuden määriä ja kestoja.

Toivomme mahdollisimman monen jäsenen vastaavan tuohon kyselyyn. Vastaaminen vie noin 5 minuuttia. Kysely on avoinna aina 30.4.2019 asti. Mikäli et jostain syystä tuota kyselyä ole saanut, tarkista roskaposti. Mikäli kysely ei löydy sieltäkään, voi syynä olla puuttuva sähköpostiosoite jäsenrekisterissämme. Ota silloin yhteyttä oman yhdistyksen jäsensihteeriin.