Ajankohtaista

KUTSU PÄÄLLYSTÖLIITON EVP-YHDISTYKSEN VUOSIKOKOUKSEEN MIKKELISSÄ SOKOS HOTELLI VAAKUNASSA 20.3.2022 KLO 10.00

Päällystöliiton evp-yhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous pidetään 20.3.2022 klo 10.00 alkaen Mikkelissä Sokos hotelli Vaakunassa osoitteessa Porrassalmenkatu 9, 50100 Mikkeli. Ennen kokousta on kahvitarjoilu.

Kokouksessa käsitellään yhdistyksen sääntöjen 9 §:ssä mainitut asiat, palkitsemiset ja yhdistyksen taloushuolto-ohje. Yhdistyksen kokouksessa jokaisella varsinaisella jäsenellä on yksi (1) ääni. Äänioikeutta voidaan käyttää myös valtakirjalla. Kokoukseen osallistuvalla jäsenellä saa olla enintään kymmenen (10) valtakirjaa.

Jäsenen, joka haluaa asian ottamista käsiteltäväksi yhdistyksen kokouksessa, on tehtävä siitä perusteltu esitys kirjallisena yhdistyksen hallitukselle tammikuun loppuun mennessä, kuitenkin huomioiden yhdistyslain 24§ määräykset.

Hallitus

TERVETULOA TALVIPÄIVILLE 18. – 20.3.2022 - ORIGINAL SOKOS HOTEL VAAKUNA MIKKELI, PORRASSALMENKATU 9

Vietämme perinteisiä Talvipäiviä Mikkelissä jäsenistön kesken. Sinulla on mahdollisuus saapua jo perjantaina, mutta varsinainen ohjelma alkaa vasta lauantaina lounaalla. Museovierailun jälkeen vietämme veljesillallista ja sunnuntaina pidämme yhdistyksemme vuosikokouksen. Kokouksen aluksi saamme kuulla Päällystöliiton puheenjohtajan Jyrki Lukkarisen ajankohtaiskatsauksen. Tervetuloa.

Talvipäivien ohjelma:

Perjantai 18.3.

Pitkämatkalaisten saapuminen klo 15 alkaen.

Lauantai 19.3.

Pitkämatkalaisten aamiainen.

Talvipäivät alkavat lounaalla klo 11 Frans & Michelle bistrossa.Lounaan jälkeen ennen päiväkahvia vierailemme Päämajamuseossa ja museo Muistissa yhteislipulla opastetun kierroksen,

Veljesillallinen klo 19–22 Frans & Michelle bistrossa. Asuna tummapuku ilman mitaleja.

Sunnuntai 20.3.

Aamiainen

Vuosikokous klo 10. Vuosikokous aloitetaan Päällystöliiton puheenjohtajan Jyrki Lukkarisen katsauksella

Huoneiden luovutus viimeistään klo 12.

Paluumatkat.

Talvipäivien hinnat

Pe – Su                  170 euroa

La – Su                   120 euroa

Vain veljesillallinen   55 euroa

Hinnat sisältävät museokäynnit ja ruokailut.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen 15.2.2022 mennessä yhdistyksen puheenjohtajalle, Markku Virtaselle, sähköpostiosoitteeseen markku.s.virtanen@gmail.com, jolloin maksu pitää olla suoritettuna yhdistyksen tilille FI90 4456 0010 2343 19. Ilmoitathan myös mahdollisen erikoisruokavalion!

Ladattavat tiedostot: