Ajankohtaista

KUTSU PÄÄLLYSTÖLIITON EVP-YHDISTYKSEN VUOSIKOKOUKSEEN HYRYLÄSSÄ ILMATORJUNTAMUSEOLLA 17.3.2018

Päällystöliiton evp-yhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous pidetään 17.3.2018 klo 13.00 alkaen Hyrylässä Ilmatorjuntamuseon tiloissa osoitteessa Klaavolantie 2. Ennen kokousta on kahvitarjoilu.

Kokouksessa käsitellään yhdistyksen sääntöjen 9 §:ssä mainitut asiat. Yhdistyksen kokouksessa jokaisella varsinaisella jäsenellä on yksi (1) ääni. Äänioikeutta voidaan käyttää myös valtakirjalla. Kokoukseen osallistuva jäsen saa edustaa enintään kymmentä (10) yhdistyksen äänivaltaista jäsentä.

Jäsenen, joka haluaa asian ottamista käsiteltäväksi yhdistyksen kokouksessa, on tehtävä siitä perusteltu esitys kirjallisena yhdistyksen hallitukselle tammikuun loppuun mennessä, kuitenkin huomioiden yhdistyslain 24§ määräykset.

Hallitus

TERVETULOA EVP-YHDISTYKSEN PERINNEPÄIVILLE JA VUOSIKOKOUKSEEN 17. – 18.3.2018 (avecit mukaan) ILMATORJUNTAMUSEOON JA LAIVALLE

Bussikuljetus Tuusulaan la 17.3. klo 11.30 lähtee Mannerheimin Ratsastajapatsaan luota. Ilmatorjuntamuseolle kokoonnumme klo 12.30 tervetulokahville. Vuosikokous alkaa klo 13.00. Samaan aikaan museoisäntä sotakamreeri Matti Kulmala aloittaa museon esittelyn seuralaisillemme ja kokouksen jälkeen siihen osallistujille.

Museon esittelyjen jälkeen lähdemme bussikuljetuksella klo 16.00 Helsingin Länsisatamaan ja sieltä siirrymme maihinnousukorttien jaon jälkeen Silja Europalle. Majoittumisen jälkeen klo17.30 siirrymme Grande Buffet -ravintolaan yhteiselle päivälliselle. Laiva lähtee klo 18.30 ja majoitumme laivalla kahden hengen A-hyteissä. Poikkeuksellisesti Perinnepäivien pukukoodi on risteilyvarustus.

Illalla jokainen voi omaan tahtiin tutustua laivan rientoihin ja ostosmahdollisuuksiin. Su 18.3. aamiaiselle Grande Buffettiin klo 7.00 alkaen omalla aikataululla. Halutessa voi käydä maissa Tallinnassa klo 8 – 12 välillä. Kannattaa kuitenkin huomioida, että yhteinen lounas alkaa Grande Buffetissa klo 14.15. Laiva saapuu Länsiterminaaliin klo 16.00.

Kaikki tämä maksaa vain 95 euroa henkilöltä. Ilmoittautumiset (nimi ja syntymäaika mukaan) 15.2.2018 mennessä Pertti Heikkilälle, pertti.heikkila@pp1.inet.fi tai tekstiviestillä 040 702 3933. Samanaikaisesti maksu yhdistyksen tilille FI90 4456 0010 2343 19.

Mikäli osallistut vain vuosikokoukseen niin tule Tuusulaan Ilmatorjuntamuseolle, osoitteeseen Klaavolantie 2, 17.3.2018 klo 12.30 kokouskahville. Kokous alkaa klo 13.00 ja tilaisuus on sinulle maksuton.

Muistojen keruuta otsikolla Varuskuntaelämää Lappeenrannassa

ATOP:n sivuilta kohdasta tiedotteet avautuu ohjeet kaikille henkilöille joilla on muistoja Lappeenrannan varuskunnasta. Tiedon kerääjät ovat kiinnostuneita kaikesta tiedosta joka koskee elämää varuskunnassa. Tiedonkeräys on alkanut ja päättyy toukokuun lopussa. Keräyksen järjestävät sekä Keruun järjestävät Suomalaisen Kirjallisuuden Seura sekä Ali-, Toimi- ja Opistoupseerien Perinneyhdistys ry. Katso tarkemmat ohjeet liitteestä.

Ladattavat tiedostot: