Tervetuloa jäsenet Päällystöliiton evp-yhdistyksen Talvipäiville

Talvipäiviä vietetään tällä kertaa Jyväskylässä 18 –19.3.2023 Sokos hotelli Aleksandrassa. Hotelli sijaitsee aivan Jyväskylän keskustassa osoitteessa Hannikaisenkatu 35. Rautatieasemalta on noin 150 metrin kävelymatka.

Aloitamme perinteisesti lauantaina lounaalla, jonka jälkeen tutustumme alueeseen johdetusti. Veljesillallisen nautimme klo 19 hotellilla. Veljesillalliselle pukeudutaan siistimpiin vaatteisiin.

Sunnuntain aloitamme aamiaisella, jonka jälkeen osallistumme yhdistyksemme vuosikokoukseen kello 10 alkaen. Kokouksen päätyttyä onkin jo kotiin paluun aika.

Ilmoittautumiset tilaisuuteen laitetaan osoitteeseen lauri.sund@pp1.inet.fi tai soittamalla Laurille numeroon 0500736383. Ilmoittautuminen varmistetaan maksamalla osallistumismaksu yhdistyksen tilille: FI90 4456 0010 2343 19. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 20.2.2023.

Kustannukset ovat seuraavat:

Majoittuminen

• pe-su 170,00 €/ henkilö, 2 hengen huone
  • la-su 130,00 €/ henkilö, 2 hengen huone
  • Veljesillallinen 50,00 € / henkilö
  • Jos haluaa majoittua yksin, on lisämaksu 49,50 €/ vuorokausi.

TERVETULOA

VUOSIKOKOUSKUTSU

Tervetuloa osallistumaan Päällystöliiton evp-yhdistyksen sääntömääräiseen vuosikokoukseen 19.3.2023 klo 10.00 Jyväskylän Sokos Hotelli Aleksandraan. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat.

TERVETULOA

Tervetuloa evp-jäsenmatkalle Tarttoon 14. - 16.5.2023

Matka toteutetaan Tilausliikenne V-H Tuovisen turistibussilla ja asiantuntevalla opastuksella.

Su 14.5. bussi lähtee Nokialta Puomikatu 1:stä noin klo 15.00 ja ajaa Tampereen kautta moottoritietä Katajanokan terminaalille Helsinkiin ja klo 18.00 kaikkien, myöskin satamasta mukaan tulevien, on oltava paikalla matkalippujen jakoon. Samalla voi jättää ylimääräiset tavarat autoon. Seurueeseen voi tulla mukaan Tampereen linja-autoasemalta sekä moottoritien ramppien pikavuoropysäkeiltä. Tarkka aikataulu selviää ilmoittautumisten jälkeen ja se ilmoitetaan osallistujille. Oman auton voi jättää maksutta parkkiin Nokialle.

Ma 15.5. siirrymme varhain aamulla buffet-aamiaiselle Tallinnaan ja sen jälkeen kohti Tarttoa. Päivän aikana käymme Pajun taistelun muistomerkillä ja Valkan kirkolla, jonka seinässä on muistolaatta kaatuneille suomalaisille vapaussotureille. Meillä on myöskin ostosmahdollisuus Latvian puolen rajakaupassa. Ajo Zeltsiin, missä oli neuvostoaikana ohjusasema. Siellä nautimme kenttälounaan. Matka jatkuu Bejaan, jossa käymme siellä kaatuneiden suomalaisten hautamuistomerkillä. Ajo Tarttoon ja majoittuminen Dorpat-hotelliin. Illallinen on hotellilla.

Ti 16.5. on aamiainen hotellilla sekä huoneiden luovutus. Sen jälkeen on opastettu kiertoajelu kaupungilla ja käynti KGB-museolla. Sieltä ajo Tallinnaan ja matkalla käynti kommunismin uhrien muistomerkillä. Pari kertaa päivän aikana tukeudumme bussin kahviosastoon. Tallinnassa on ostosaikaa ennen laivan lähtöä. Laiva lähtee klo 17.00 ja Saavumme Helsinkiin klo 19.00. Laivalla on buffet-ruokailu ruokajuomineen.

Ryhmämatka ei sisällä peruutusturvaa, joka oikeuttaisi maksunpalautukseen esim. sairaustapauksissa. Lähtijällä tulee olla mukana voimassa oleva passi tai poliisiviranomaisen myöntämä virallinen henkilökortti.

Matkan hinta on 375 euroa/henkilö/2-hengen huoneissa, 1- hh lisämaksu 60 euroa. Ilmoittautumiset Pertille pertti.heikkila@pp1.inet.fi tai 040 702 3933 maaliskuun 30. päivään mennessä ja samalla maksu yhdistyksen tilille FI90 4456 0010 2343 19. Ilmoittautumisesta pitää selvitä nimi, syntymäaika, toivomus hytti/huonekaverista ja ruoka-allergiat sekä se mistä liittyy seurueeseen mukaan.

Ladattavat tiedostot: