Huomio! Huomio!

VUOSIKOKOUS VERKOSSA

Yhdistyksemme hallitus on joutunut viimeisen vuoden aikana tekemään enemmän peruutuksia erilaisiin tapahtumiin kuin koskaan aiemmin. Tämä alkaa käydä hermoille. Meidän kaikkien tekee aivan varmasti mieli jo pikkuhiljaa päästä tapaamaan toisia jäseniä. Valitettavasti kaikki merkit yhteiskunnassa vaan näyttävät toista. Koronatapausten määrä on rajussa kasvussa ainakin toistaiseksi. Rokotuksia saadaan vielä odottaa ja jää nähtäväksi koska tämä kansa on rokotettu. Kesällä?? Ja minä vuonna?? Me emme voi muuta kuin alistua taudin aiheuttamiin rajoituksiin ja odotella ”vapauttavaa” tuomiota. Koronan takia olemme pakotettuja järjestämään vuosikokouksenkin verkossa. Käytämme Teamsia välineenä. Ne, jotka jäsenistämme haluavat osallistua kokoukseen ilmoittautuvat sähköpostitse osoitteeseen markku.s.virtanen@gmail.com ja ilmoittautuneille lähetän linkin, jolla pääsee osallistumaan. Ilmoittautuneet ohjeistetaan kokoukseen liittymisestä samalla sähköpostilla. Mikäli samassa tilassa halutaan kokoukseen osallistuvan myös muita jäseniämme, on heidän nimensä ja syntymäaikansa liitettävä ilmoittautumisen yhteyteen. Ilmoittautumiset tulee tehdä 30.5. mennessä.

KUTSU PÄÄLLYSTÖLIITON EVP-YHDISTYKSEN VUOSIKOKOUKSEEN VERKOSSA 5.6.2021 KLO 11.00

Päällystöliiton evp-yhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous pidetään 5.6.2021 Klo 11.00 alkaen verkossa.

Kokouksessa käsitellään yhdistyksen sääntöjen 9 §:ssä mainitut asiat. Yhdistyksen kokouksessa jokaisella varsinaisella jäsenellä on yksi (1) ääni. Äänioikeutta voidaan käyttää myös valtakirjalla. Kokoukseen osallistuva jäsen saa edustaa enintään kymmentä (10) yhdistyksen äänivaltaista jäsentä. Valtakirjat tulee toimittaa joko sähköpostitse markku.s.virtanen@gmail.com tai postitse Markku Virtanen, Kellaripellonkuja 6 C 17, 00850 Helsinki. Valtakirjat tulee olla Markulla 30.5.2021 mennessä.

Jäsenen, joka haluaa asian ottamista käsiteltäväksi yhdistyksen kokouksessa, on tehtävä siitä perusteltu esitys kirjallisena yhdistyksen hallitukselle 15.5.2021 mennessä, kuitenkin huomioiden yhdistyslain 24§ määräykset. Esitykset tulee lähettää joko sähköpostilla osoitteeseen markku.s.virtanen@gmail.com tai postilla osoitteeseen: Markku Virtanen, Kellaripellonkuja 6 c 17, 00850 Helsinki

Ladattavat tiedostot: