Jäsenristeily Tukholmaan 23.10 – 25.10.2022

Lähdetäänpä risteilemään Helsingistä Tukholmaan 23.10.2022 klo 17.15 ja palaamme reissusta 25.10 klo 10.10. Mukaan voit ottaa puolison tai vaikka kaverin, miten haluat.

Risteily pitää sisällään premium aamiaiset sekä päivälliset buffeeravintolassa. Majoitumme joko Seaside premium LYX hytteihin tai a4T seaside standard hytteihin. Lyx hytit ovat ensisijaisesti tarkoitettu pariskunnille.

Ilmoittaudu risteilylle 1.9 mennessä sähköpostitse osoitteeseen markku.s.virtanen@gmail.com tai puhelimitse 040 769 3256 ja maksa maksu tilille FI90 4456 0010 2343 19. Risteilyn hinta on 130 euroa / henkilö kun majoittujia on kaksi hytissä ja 160 euroa jos haluat oman hytin.

Kokoonnumme Helsinkiin Katajanokan terminaaliin 23.10 klo 16.15 mennessä, jossa jaetaan hyttikortit. Laivalla kokoonnumme conferenssitilaan klo 17.30, jossa kerrotaan reissun tarkempi ohjelma. Sunnuntain päivällinen nautitaan vasta klo 20.00 eli kannattaa varautua myöhäisempään päivälliseen.

Paikkoja on varattu rajoitettu määrä ole siis nopea.

Tervetuloa

KESÄPÄIVÄT JA 20-VUOTIS-JUHLAT

Evp-yhdistyksen kesäpäivät pidetään Hotelli Scandic Aulangossa, Hämeenlinnassa   19. – 21.8.2022. Osoite on Aulangontie 93. Majoitus 2 hh, mahdollisuus yhden hengen huoneeseen lisähinnasta. Hintaan kuuluu aamiaiset, la lounas ja illallinen ja museoretki Militariaan, rouville oma opastus. Kokoontuminen la 22.8. klo 11.00. Lounas klo 11.30. Juhlaillallinen on lauantaina 20.8. klo 19.00. Pukeudumme tummaan pukuun mitalien kera.

Sunnuntaina aamiainen ja huoneen luovutus klo 12 mennessä.

Viikonlopun hinnat               pe – su          220 euroa, 1 hh 350 euroa

la – su          150 euroa,  1 hh 215 euroa

la koko päivä                          100 euroa

la juhlaillallinen                         60 euroa

Tilaisuuteen tulee ilmoittautua 15.7. mennessä sähköpostilla osoitteeseen lauri.sund@pp1.inet.fi tai puh 0500 736383 ja osallistumismaksu on maksettava yhdistyksen tilille nro FI90 4456 0010 2343 19. Muistakaa ilmoittaa myös ruoka-aineallergiat ilmoittautumisen yhteydessä.

Tervetuloa

Peruskurssi 31:n kurssitapaaminen

Tänä vuonna tulee kuluneeksi 50 vuotta siitä kun valmistuimme sotilaan tehtävään. Kutsun Teidät kaikki, jotka tähän ryhmään kuulutte, mukaan tapaamiseen evp-yhdistyksen kesäpäiville 19. – 21.8.2022, Hotelli Scandic Aulanko Hämeenlinna. Siellä voimme tavata kurssikavereita ja muita entisiä työkavereita ympäri Suomen sekä muistella menneitä. Tilaisuutta juhlistaa myös evp-yhdistyksen 20-vuotisjuhla.

Ilmoittautuminen/maksut evp-yhdistyksen kesäpäivätapahtuman ohjeiden mukaisesti, avecit mukaan. Muista ilmoittautuessasi mainita kurssi 31, veljesillallisella kurssilaisten oma pöytä. Tilaisuuteen osallistujan ei tarvitse olla evp-yhdistyksen jäsen. Levittäkää tietoa kaikille ryhmäämme kuuluville.

Yhteyshenkilö Pertti Heikkilä, puh. 040 702 3933.

Ladattavat tiedostot: