Ajankohtaistarjoukset järjestöjen jäsenille

Kesäteatteripaketti 1 vrk alk. Am 67,00 €/hlö/2hh

Ø  Majoitus 2hh (1hh-lisä 25,00 €/vrk)

Ø  Aamiainen (kysy myös puolihoitoa)

Ø  Teatterilippu Kanavarannan kesäteatteriin ”Mummonmökki” -näytökseen.
Tähdittää Hannele Lauri. Lippu kaikille aikuisille majoittuvaan teatteripakettiin Kuntorannan kautta 22,00 €/hlö

Ø  Hinta ei sisällä kyyditystä teatterille, vaan omin kyydein. Avustamme tarvittaessa kyydin järjestämisessä (esim. taksin tilauksessa)

Ø  Kylpylän ja kuntosalin vapaa käyttö aukioloaikoina

Juhannuspaketti 2 vrk 23.-25.6.2017 alk. Am 80,00 €/hlö/2hh tai 130,00 €/perhehuone (2+1-2 lasta 4-17v)

Ø  Majoitus 2hh (1hh-lisä 25,00 €/vrk) tai perhehuone

Ø  Aamiaiset (kysy myös puolihoitoa)

Ø  Juhannuksen ohjelma

Kesän erikoistarjouslomat -10%, -20% ja -40%

Ø  1-2 vrk -10% normaalihinnoista

Ø  3-4 vrk -20% normaalihinnoista

Ø  5 vrk ja yli -40% normaalihinnoista

Ø  Majoitus 1hh, 2hh tai perhehuoneessa

Ø  Aamiaiset (kysy myös puolihoitoa)

Ø  Kylpylän ja kuntosalin vapaa käyttö aukioloaikoina

Ø  Hinta voimassa 20.8.2017 saakka (ei tilaisuus/tapahtumaviikonloppuina)

Myyntipalvelu

Kuntorannantie 14

78400 VARKAUS

myynti@kuntoranta.fi

KESÄPÄIVIÄ VIETETÄÄN SEINÄJOELLA

Kesäpäivät Hotelli Cumuluksessa 26.-27.8. Ilmoittautuminen klo 11.00 ja tapahtuma alkaa lounaalla. iltapäivällä tutustuminen Suojeluskunta- ja Lottamuseoon. Taikuri aloittaa shownsa klo 18 hotellin salissa, puoli seitsemän jälkeen siirrymme ravintolan pöytiin ja show jatkuu. Noin puoli kahdeksalta aloitamme illallisen ja ilta päättyy orkesteritansseihin. Sunnuntaina aamupalan jälkeen kuulemme vielä Suomi 100v teemaan liittyvän luennon Pohjanmaan tapahtumiin liittyen. Kaikki tämä 100 euroa. Perjantaina majoittuvat 140 euroa. Mikäli et majoitu ja osallistut ainoastaan illalliselle on hinta 50,00 ja koko lauantaipäivän ohjelma maksaa 60,00.

Ilmoittautumiset Lauri Sundille (lauri.sund@pp1.inet.fi)tai puhelimella (0500 736 383) 3.8. mennessä ja samalla maksu yhdistyksen tilille FI50 1131 3000 1083 93.

EVP-RISTEILY LOKAKUUSSA

Jäsenristeily Tallinnaan 2.-3.10. Risteilyn ohjelma kuten toukokuussa. Tarkemmat ohjeet ilmoittautumisesta tulevat seuraaviin Päällystölehtiin ja kotisivuille.

PÄÄLLYSTÖLIITOSTA ELÄKÖITYNEET LOMALLE

Päällystöliiton evp-yhdistys ry tarjoaa yhteistyökumppaneidensa Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry:n (MTLH) kanssa sekä RAY:n tuella mahdollisuutta hakeutua TYÖT TAKANA -lomalle. Lomalle hakeutuminen ei edellytä evp-jäsenyyttä.

Loma on tarkoitettu juuri eläkkeelle jääville tai jo eläkkeellä oleville. Lomapaikkana on Sport & Spa Hotel Vesileppis Oy, Leppävirralla. Loma – aika on 17. – 22.9.2017 ja sitä  tulee hakea viimeistään 17.6.2017 mennessä.

Lomaan sisältyy täysihoito, majoitus kahden hengen huoneessa, lomapaikan allasosaston ja kuntosalin käyttö, yleinen vapaa-ajan ohjelma ja ryhmän ohjelma. Loman omavastuuosuus on 20 euroa /vrk, myös osallistuvalta puolisolta.

Jokainen lomatuen hakija täyttää henkilökohtaisesti lomajärjestön (MTLH) lomatukihakemuksen ja palauttaa sen lomajärjestöön hakuajan loppuun mennessä. Hakemuksen voi täyttää myös sähköisesti, www.mtlh.fi sivujen kautta ja lähettää sen sieltä suoraan lomajärjestölle. Samoilta sivuilta löytyy myös tulostettava ja postitettava hakemus. Lomakkeen toisen sivun alalaidasta löytyy palautusosoite joka on Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry., Mannerheimintie 31 B 20, 00250 HELSINKI.

Puutteellisesti täytettyjä hakemuksia ei käsitellä, henkilötunnus, osoitetiedot, tulotiedot myös puolison osalta vaikka lomaa anoisi vain itselleen sekä perustelut ovat välttämättömät. Avio-/avoparia kohden riittää yksi hakemus. Muista lomaketta täyttäessäsi yhdistys on Päällystöliiton evp-yhdistys ry.

Asiaa evp-yhdistyksessä hoitaa Pertti Heikkilä. Mikäli tarvitset lisätietoja, ota yhteyttä puh. 040 703 3933 tai pertti.heikkila@pp1.inet.fi.

Ladattavat tiedostot: