PERINNEPÄIVIÄ VIETETÄÄN OULUSSA

Päällystöliiton evp-yhdistyksen järjestämiä perinnepäiviä vietetään Oulussa 16.-17.3.2019 Radisson Blu Hotellissa.

Lauantaina 16.3 aloitetaan lounaalla, jonka jälkeen Oulun kaupungin valtuuston puheenjohtaja Juha Hänninen pitää esitelmän Oulun kaupungin nykytilasta, yrittäjyyden, talouden, rakentamisen ja kansainvälistymisen osalta. Toisessa esitelmässä Antero Mikkonen avartaa katsettamme Oulun historiaan. Ilta päättyy yhteiseen veljesillalliseen samassa hotellissa. Tarkempi aikataulu julkaistaan www.paallystoliitto.fi/evp-yhdistyksen sivuilla tammikuussa 2019.

Sunnuntaina 17.3 pidetään Päällystöliiton evp-yhdistyksen vuosikokous klo 10.30 alkaen samassa paikassa.

Paketin hinta on 100 euroa, sisältää majoituksen, tulolounaan, lauantain luennot ja kahvit, veljesillallisen ruokajuomineen ja aamiaisen. Mikäli tulet perjantaina on paketin hinta 150 euroa. Pelkästään veljesillalliselle osallistujalle hinta on 50 euroa.

Ilmoittautumiset (nimi, syntymäaika ja mahdolliset allergiat) 15.2.2019 mennessä Markku Virtaselle (markku.s.virtanen@gmail.com tai tekstiviestillä 040 7593256. Samanaikaisesti maksu yhdistyksen tilille FI90 4456 0010 2343 19.

Mikäli osallistut vain vuosikokoukseen, niin tule Oulun Radisson Blu Hotelliin osoitteeseen Hallituskatu 1. Kokous alkaa 17.3.2019 klo 10.30 ja tilaisuus on sinulle maksuton.

Tervetuloa Ouluun!

Tervetuloa Evp-yhdistyksen vuosikokoukseen

Päällystöliiton Evp-yhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous pidetään 17.3.2019 klo 10.30 alkaen Oulussa Radisson Blu hotellilla osoitteessa Hallituskatu 1, Oulu. Kokouksessa käsitellään yhdistyksen sääntöjen 9 §:ssä mainittujen asioiden lisäksi sääntömuutosesitys. Kokousmateriaali laitetaan yhdistyksen sivuille www.paallystoliitto.fi/evp-yhdistys tammikuussa 2019.

Yhdistyksen kokouksessa jokaisella varsinaisella jäsenellä on yksi (1) ääni. Lisäksi kokoukseen osallistuva jäsen voi valtakirjalla edustaa enintään kymmentä (10) yhdistyksen äänivaltaista jäsentä. Jäsenen, joka haluaa asian ottamista käsiteltäväksi yhdistyksen kokouksessa, on tehtävä siitä perusteltu esitys kirjallisena yhdistyksen hallitukselle tammikuun loppuun mennessä, kuitenkin huomioiden yhdistyslain 24§:n määräykset.

Kokouksen aluksi on kahvitarjoilu.

Lomatarjouksia Kuntorannasta:

Perinteiset:

Kaamoksen kaatajaiset 16.-20.1.2019
4 vrk Ph alk. 235,00 €/hlö/2hh

Ø  Majoitus 2hh (1hh-lisä 25,00 €/vrk)

Ø  Aamiaiset ja päivälliset sekä iltapäiväkahvit

Ø  Ohjelmassa mm. teatteri ”Autoon unohtuneet miehet”, laulua, tanssia, liikuntaa, tietovisa, ”Estradi on vapaa, Sinun vuorosi loistaa” lomalaisten omaa ohjelmaa jne…

Ø  Kylpylän ja kuntosalin vapaa käyttö aukioloaikoina

Ø  Lisävuorokausi aamiaismajoituksella 33,00 €/hlö/2hh tai puolihoidolla 45,00 €/hlö/2hh. Lisävuorokausitarjous voimassa 15.-16.1.2019 tai 20.-21.1.2019

Suosittu Viron hinnoilla -paketti alk. 220,00 €/hlö/2hh

4 vrk 21.-25.1.2019 ryhmäspecial (min. 10 hlöä)!

Ø  4 x Hyvänolon aamiainen buffetista

Ø  4 x Päivällinen buffetista

Ø  1 x Hydrovesihieronta 20 min

Ø  1 x Parafangosavi 20 min