KUTSU PÄÄLLYSYÖLIITON EVP-YHDISTYKSEN VUOSIKOKOUKSEEN TURKUUN

Päällystöliiton Evp-yhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous pidetään 14.3.2020 klo 14.00 alkaen Turussa S/S Borella, Linnankatu 72, 20100 Turku.

Kokouksessa käsitellään yhdistyksen sääntöjen 9 §:ssä mainitut asiat. Kokousmateriaali laitetaan yhdistyksen sivuille www.paallystoliitto.fi/evp-yhdistys tammikuussa 2020.

Yhdistyksen kokouksessa jokaisella varsinaisella jäsenellä on yksi (1) ääni. Äänioikeutta voidaan käyttää myös valtakirjalla. Kokoukseen osallistuvalla jäsenellä saa olla enintään kymmenen (10) valtakirjaa. Jäsenen, joka haluaa asian ottamista käsiteltäväksi yhdistyksen kokouksessa, on tehtävä siitä perusteltu esitys kirjallisena yhdistyksen hallitukselle tammikuun loppuun mennessä, kuitenkin huomioiden yhdistyslain 24§:n määräykset.

Kokouksessa on kahvitarjoilu.

PERINNEPÄIVÄT TURKUSSA 2020

Päällystöliiton evp-yhdistyksen vuosikokous pidetään Turussa S/S Borella lauantaina 14.3.2020 alkaen kello 14.00. Majoitus on kahden hengen hyteissä. Osallistujien on mahdollista saapua jo perjantaina ja palata kotiin maanantaina. Borella ei ole pe ja su illalla ravintolapalveluita. Majoittujien saapuminen Borelle klo 21.00 mennessä.

Kokousviikonlopun ohjelma:SS Borella nautitaan lounas, tutustutaan laivaan ja ennen kokousta on iltapäiväkahvit. Kokouksen aikana puolisoille on järjestetty opastettu kierros Turun linnassa. Kokouksen/ kierroksen jälkeen on tarjolla päivällinen Ravintola Göranissa klo 16 - 18. Risteilypakettiin Viking Gracella on sunnuntaille varattu sekä aamiainen että päivällinen. Laiva lähtee klo 20.55 ja palaa Turkuun sunnuntai-iltana klo 19.50, sen jälkeen majoittuminen Borelle tai lähtö kotimatkalle.

Kokousviikonlopun hinnat

pe – ma                             160 euroa, 1 hh 210

pe – su ja la-ma               130 euroa, 1 hh 170

la – su                                100 euroa, 1 hh 130

Tilaisuuteen tulee ilmoittautua 24.2. mennessä sähköpostilla osoitteeseen pertti.heikkila@pp1.inet.fi tai puh 040 702 3933 ja osallistumismaksu on maksettava yhdistyksen tilille nro FI90 4456 0010 2343 19.

Perinnepäivien ohjelma:

Pe 13.3.
- majoittujien saapuminen laivahotelli S/S Borelle klo 21.00 mennessä, baari ei auki joten omat eväät

La 14.3.
- aamiainen ja klo 9.00 seppeleenlasku miinanraivaajien muistokivelle merimuseon läheisyydessä, hallituksen väki osallistuu, muutkin voivat olla mukana
- hallituksen kokous klo 9.30 - 11.30
- tapahtumaan ilmoittautuneitten kokoontuminen ja lounas klo 11.30
- laivan (S/S Boren) esittely ja tutustumiskierros 12.30
- kokouskahvit klo 13.30 ja naisten siirtyminen Turun linnaan
- vuosikokous klo 14.00
- kevyt päivällinen koko porukalle ravintola Göranissa merimuseon tiloissa klo 16 - 18
- päivällisen jälkeen siiryminen satamaan, laiva Vikng Crase lähtee klo 20.55