KESÄPÄIVÄT KYLPYLÄHOTELLI KUNTORANNASSA VARKAUDESSA 22. – 23.8.2020

Evp-yhdistyksen kesäpäivät pidetään kylpylähotelli Kuntorannassa, Varkaudessa 22. – 23.8.2020, Kuntorannantie 14, 78400 Varkaus. Majoitus 2 hh. Saapua voi perjantaina klo 23 mennessä.. Ei kuljetuksia. Hintaan kuuluu aamiaiset, la lounas ja illallinen, kuntosali ja kylpylä sekä Valamon retki. Kokoontuminen la 22.8. klo 11.00. Lounas klo 11.30.

Bussiretki 4 h (opastus, kahvit) Valamon luostariin Heinävedelle, lähtö klo 12.

Veljesillallinen on la 22.8. klo 19.00 – 20.30, sen jälkeen orkesteritanssit.

Sunnuntaina aamiainen ja huoneen luovutus klo 12 mennessä.

Viikonlopun hinnat               pe – su                                 150 euroa, 1 hh 210 euroa

la – su                                  120 euroa, 1 hh 145 euroa

la koko päivä                        65 euroa

la veljesillallinen                  40 euroa

Tilaisuuteen tulee ilmoittautua 15.7. mennessä sähköpostilla osoitteeseen veijokoskela@hotmail.com

tai puh 040 912 2482 ja osallistumismaksu on maksettava yhdistyksen tilille nro FI90 4456 0010 2343 19.

Huomio!

Evp-yhdistys päätti viikonlopun kokouksessa Turussa, että Raatteentien - Kostamuksen matka peruutetaan ilmoittautuneiden vähäisen määrän vuoksi, joka johtunee ainakin osin Koronaviruksesta. Matka voidaan mahdollisesti tehdä myöhemmin, mutta ei tänä vuonna. Korvaavaksi matkaksi suunnitellaan Tallinnan matkaa 25. – 27.10.2020, josta ilmoitetaan tarkemmin myöhemmin.

Ladattavat tiedostot: