TERVETULOA RIIKAN MATKALLE 21. – 24.10.2018

Evp-yhdistys järjestää edullisen jäsenmatkan Latviaan. Matkan hinta 195 euroa/henkilö 2- hengen huoneessa, 1- hh lisämaksu on 95 euroa.

Hintaan sisältyy:

Matkat Tuovisen nykyaikaisella turistibussilla, joka lähtee Nokialta ja ajaa Tampereen kautta Helsinkiin Länsisatamaan. Autoon voi nousta matkaltakin moottoritien pikavuoropysäkeiltä siitä etukäteen ilmoittamalla. Lähtö Nokialta su 21.10. klo 14.00, Tampereelta klo 14.30  ja Länsisatamassa klo 17.30. Arvioitu aika välipysäkeille ilmoitetaan mahdollisille tulijoille erikseen.

Silja Europa lähtee klo 18.30, joten satamasta mukaan tulijoitten on oltava paikalla viimeistään klo 17,30.

Aamiainen ma 22.10. laivalla, poistuminen laivalta bussiin klo 8.00. Riikassa majoitumme Radisson Blu hotel Latvija 2- hh, yhteinen buffet ruokailu hotellilla. Kaupunkikierros suomenkielisen oppaan johdolla. Buffet aamiainen ti 23.10. hotellilla. Retki II- maailmasodan vaikuttavat muistomerkit Salaspilsin keskitysleiri ja Rumbulan joukkohauta kuljettajan opastuksella. Käynti Riikan torilla ja sen jälkeen Lidon Hirsilinnassa, jossa mahdollisuus omakustanteiseen ruokailuun. Buffet aamiainen ke 24.10. hotellilla, jonka jälkeen paluu rajakaupan kautta Tallinnan satamaan, josta Tallink Star lähtee klo 16.30 ja on Helsingin Länsisatamassa klo 18.30.

Ilmoittautumiset (nimi ja syntymäaika) toukokuun 20. päivään mennessä sähköpostilla pertti.heikkila@pp1.inet.fi tai puh/tekst 040 702 3933 ja samalla ennakkomaksu 50 euroa /hlö yhdistyksen tilille FI90 4456 0010 2343 19. Loppumaksu 145 euroa /hlö on maksettava em. tilille 5.9.2018 mennessä.

Lähtijällä tulee olla mukana voimassa oleva passi tai poliisin myöntämä virallinen henkilökortti. Ryhmämatka ei sisällä peruutusturvaa, joten esim. sairaustapauksen vuoksi matkavakuutuksen kautta voi hakea korvausta.

Tervetuloa kaikki evp-henkilöt aveceineen, olet jäsen tai et.

Hallitus.

Huomio huomio!

Ilmoittautumisen takarajaa on siirretty 15.7 asti. Tervetuloa

TERVETULOA KESÄPÄIVILLE

EVP-KESÄPÄIVÄT 18-19.8.2018 HOTELLI KIMMELISSÄ JOENSUUSSA

Ilmoittautuminen Hotelli Kimmelissä, Joensuussa (Itäranta 1) lauantaina 18.8. klo 11 – 12.00. Ilmoittautumisen jälkeen lounas niin, että kaikki ehtivät mukaan noin klo 13 lähtevälle opastetulle bussikierrokselle Joensuun alueelle.

Veljesillalliselle kokoonnumme hotellin ravintolaan klo 19.30. Tutustuminen Joensuuhun kestää kaksi tuntia.

Koko paketin hinta on 120 euroa, sisältäen tulolounaan, opastetun bussikierroksen ja kahvit, veljesillallisen ruokajuomineen ja aamiaisen. Mikäli tulet perjantaina on paketin hinta 160 euroa. Vastaavat hinnat jos haluat majoittua yksin ovat perjantaista sunnuntaihin 230,00 ja lauantaista sunnuntaihin 180,00. Pelkästään veljesillalliselle osallistujalle hinta on 50 euroa.

Ilmoittautumiset Lauri Sundille 15.7. mennessä, kertokaa myös erikoisruokavaliot, lauri.sund@pp1.inet.fi tai 0500 736 383. Ilmoittautuminen vahvistetaan maksamalla osallistumismaksu ilmoittautumisen mukaisesti evp-yhdistyksen tilille FI90 4456 0010 2343 19 heinäkuun viidenteentoista (15.7.) päivään mennessä.

Lomatarjouksia Kuntorannasta:

Teatterituotannot.fi esittää Kuntorannan Eevansalissa ’Valelääkäri’ ja ’Myöhästynyt hääyö’ -näytelmiä. Lisäksi vierailevia esityksiä. Katso Ohjelmisto ja lippuhinnatwww.kuntoranta.fi tai teatterituotannot.fi.

Majoittuva Teatteripaketti 1 vrk

alk. Am 67,00 €/hlö/2hh tai Ph 79,00 €/hlö/2hh

Ø  Majoitus 2hh (1hh-lisä 25,00 €/vrk)

Ø  Aamiainen

Ø  Puolihoidossa päivällinen

Ø  Teatterilipun Teatterituotannot.fi:n näytökseen Kuntorannassa tai Varkauden Teatterin näytökseen (omin kyydein, avustamme kyytijärjestelyissä)

Ø  Ravintolan iltaohjelma

Ø  Kylpylän ja kuntosalin vapaa käyttö aukioloaikoina

Ø  Lisävuorokausi aamiaismajoituksella 33,00 €/hlö/2hh tai puolihoidolla 45,00 €/hlö/2hh. Lisävuorokausitarjous voimassa 30.9.2018 saakka.

Elorieha 4 vrk 15. - 19.8.2018 alk. 217,00 €/hlö/2hh

Ø  Aamiaiset, päivälliset ja iltapäiväkahvit

Ø  Runsaasti ohjelmaa, tanssia, laulua, liikuntaa, kulttuuria…

Ø  ’Valelääkäri” -näytös 18.8. klo 19.00

Ø  Kylpylän, kuntosalin ja pelihuoneen vapaa käyttö aukioloaikoina

Syyshyrräys 3 vrk alk. 167,00 €/hlö/2hh

27.-30.8. ja 30.8.-2.9.2018

Ø  Aamiaiset, päivälliset ja iltapäiväkahvit

Ø  Runsaasti ohjelmaa, tanssia, laulua, liikuntaa, kulttuuria…

Ø  ’Sinun vuorosi loistaa’, lomalaisten omaa ohjelmaa, Estradi on vapaa!

Ø  Elonkorjuuillallinen 3. päivällisenä

Ø  Kylpylän, kuntosalin ja pelihuoneen vapaa käyttö aukioloaikoina

Viron hinnoilla Kuntorantaan! 4 vrk alk. 220,00 €/hlö/2hh

Ø  4 x hyvän olon aamiainen

Ø  4 x päivällinen (klo 16.30 - 18.00)

Ø  1 x hydrovesihieronta 20 min.

Ø  1 x parafangosavi 20 min.

Ø  1 x hieronta 15 min.

Ø  1 x aromaattinen kylpy 20 min.

Ø  Majoitus 2hh

Ø  Kylpylän ja kuntosalin vapaa käyttö aukioloaikoina

Ø  Hinta voimassa 30.9.2018 saakka. Varattavissa varaustilanteen mukaan (ei tilaisuus- ja tapahtumaviikonloppuina eikä juhlapyhinä).

Kuntoranta 50-vuotta 27.-30.9.2018 alk. 175,00 €/hlö/2hh

Ø  Runsaasti ohjelmaa, tanssia, laulua

Ø  Perjantaina juonnettu ohjelmallinen Juhlailta

Ø  Erikoisillalliset perjantaina ja lauantaina, savolaista pitoruokaa (esim. Savolaenen paesti, talkkunapaistia, lanttutuuvinkia…)

Ø  Kylpylän, kuntosalin ja pelihuoneen vapaa käyttö aukioloaikoina.

Tervetuloa Kuntorantaan!

Myyntipalvelu

0?ui=2&ik=0fc936c6a3&attid=0.3&permmsgid

Kuntorannantie 14

78400 VARKAUS

myynti@kuntoranta.fi

Muistojen keruuta otsikolla Varuskuntaelämää Lappeenrannassa

ATOP:n sivuilta kohdasta tiedotteet avautuu ohjeet kaikille henkilöille joilla on muistoja Lappeenrannan varuskunnasta. Tiedon kerääjät ovat kiinnostuneita kaikesta tiedosta joka koskee elämää varuskunnassa. Tiedonkeräys on alkanut ja päättyy toukokuun lopussa. Keräyksen järjestävät sekä Keruun järjestävät Suomalaisen Kirjallisuuden Seura sekä Ali-, Toimi- ja Opistoupseerien Perinneyhdistys ry. Katso tarkemmat ohjeet liitteestä.

Ladattavat tiedostot: