PÄÄLLYSTÖLIITON EVP-RISTEILY LOKAKUUSSA

Risteily toteutetaan Eckerö Linen m/s Finlandialla 2. – 3.10.2017. Laiva lähtee Helsingin Länsiterminaalista maanantaina 2.10. klo 15.15 ja saapuu Tallinnaan klo 17.30. Kokoonnumme kaikki, myös avecit, laivan kokoustilaan. Kokouskeskuksen tarjoilut kaikille (pientä suolaista ja makeaa, kahvia/teetä ja virvokkeita hanasta). Evp-yhdistyksen hallitus ottaa mielellään mukana olevilta henkilöiltä toiveita yhdistyksen toiminnan kehittämiseksi. Satamasta on kuljetus Original Sokos Hotel Viruun, johon majoitumme. Tiistaina 3.10. kuljetus lähtee klo 8.45, siirrymme (matkatavarat mukana) Hotelli Eurooppaan kuulemaan evl Toomas Välin esitystä Eestin Kaitseliiton toiminnasta (esitys Suomen kielellä). Hotelli on satamassa ja sieltä siirrymme kävellen laivaan noin klo 11 ja laiva lähtee klo 12.00 ja on Helsingissä klo 14.30.

Kaikki tämä, laivamatkat ja majoittuminen, johon sisältyy aamiainen hotellissa, kokouskeskuksen tarjoilut, esitys Kaitseliiton toiminnasta ja kuljetus satama – hotelli – satama yhteensä vain 70 euroa. Mikäli haluat ruokailla laivalla paluumatkalla bufee ruokailun (kattaus alkaa klo 12) on sen hinta 22 euroa/hlö. Ilmoittautumiset, samalla paluuruokailu (nimi ja syntymäaika) 1.9. mennessä Pertti Heikkilälle, pertti.heikkila@pp1.inet.fi tai teksti-viestillä, p. 040 702 3933. Samanaikaisesti maksu evp-yhdistyksen tilille FI50 1131 3000 1083 93. Tervetuloa kaikki päällystöliittolaiset evp-henkilöt avecit mukana, sinun ei tarvitse olla evp-yhdistyksen jäsen.

KESÄPÄIVIÄ VIETETÄÄN SEINÄJOELLA

Kesäpäivät Hotelli Cumuluksessa 26.-27.8. Ilmoittautuminen klo 11.00 ja tapahtuma alkaa lounaalla. iltapäivällä tutustuminen Suojeluskunta- ja Lottamuseoon. Taikuri aloittaa shownsa klo 18 hotellin salissa, puoli seitsemän jälkeen siirrymme ravintolan pöytiin ja show jatkuu. Noin puoli kahdeksalta aloitamme illallisen ja ilta päättyy orkesteritansseihin. Sunnuntaina aamupalan jälkeen kuulemme vielä Suomi 100v teemaan liittyvän luennon Pohjanmaan tapahtumiin liittyen. Kaikki tämä 100 euroa. Perjantaina majoittuvat 140 euroa. Mikäli et majoitu ja osallistut ainoastaan illalliselle on hinta 50,00 ja koko lauantaipäivän ohjelma maksaa 60,00.

Ilmoittautumiset Lauri Sundille (lauri.sund@pp1.inet.fi)tai puhelimella (0500 736 383) 3.8. mennessä ja samalla maksu yhdistyksen tilille FI50 1131 3000 1083 93.

PÄÄLLYSTÖLIITON SUUNNITUSMESTARUUSKILPAILUT SYYSKUUSSA

Tarkemmat ohjeen suunnituskilpailuista löytyvät

jäsenosiosta/ jäsenedut/urheilutoiminta/suunnituskilpailut.

Ko sivuilta löytyy kilpailukäsky ja ilmoittautumislomake.

PÄÄLLYSTÖLIITOSTA ELÄKÖITYNEET LOMALLE

Päällystöliiton evp-yhdistys ry tarjoaa yhteistyökumppaneidensa Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry:n (MTLH) kanssa sekä RAY:n tuella mahdollisuutta hakeutua TYÖT TAKANA -lomalle. Lomalle hakeutuminen ei edellytä evp-jäsenyyttä.

Loma on tarkoitettu juuri eläkkeelle jääville tai jo eläkkeellä oleville. Lomapaikkana on Sport & Spa Hotel Vesileppis Oy, Leppävirralla. Loma – aika on 17. – 22.9.2017 ja sitä  tulee hakea viimeistään 17.6.2017 mennessä.

Lomaan sisältyy täysihoito, majoitus kahden hengen huoneessa, lomapaikan allasosaston ja kuntosalin käyttö, yleinen vapaa-ajan ohjelma ja ryhmän ohjelma. Loman omavastuuosuus on 20 euroa /vrk, myös osallistuvalta puolisolta.

Jokainen lomatuen hakija täyttää henkilökohtaisesti lomajärjestön (MTLH) lomatukihakemuksen ja palauttaa sen lomajärjestöön hakuajan loppuun mennessä. Hakemuksen voi täyttää myös sähköisesti, www.mtlh.fi sivujen kautta ja lähettää sen sieltä suoraan lomajärjestölle. Samoilta sivuilta löytyy myös tulostettava ja postitettava hakemus. Lomakkeen toisen sivun alalaidasta löytyy palautusosoite joka on Maaseudun Terveys- ja Lomahuolto ry., Mannerheimintie 31 B 20, 00250 HELSINKI.

Puutteellisesti täytettyjä hakemuksia ei käsitellä, henkilötunnus, osoitetiedot, tulotiedot myös puolison osalta vaikka lomaa anoisi vain itselleen sekä perustelut ovat välttämättömät. Avio-/avoparia kohden riittää yksi hakemus. Muista lomaketta täyttäessäsi yhdistys on Päällystöliiton evp-yhdistys ry.

Asiaa evp-yhdistyksessä hoitaa Pertti Heikkilä. Mikäli tarvitset lisätietoja, ota yhteyttä puh. 040 702 3933 tai pertti.heikkila@pp1.inet.fi.

Ladattavat tiedostot: