HUOMIO HUOMIO!

Evp-kirjeessä oli väärää tietoa Päällystölehden saamisesta printtiversiona. Sitä ei tarvitse erikseen tilata vaan lehti postitetaan kaikille jäsenille jos jäsen ei sitä erikseen ole eAsioinnissa perunut. Päällystökalenteri vuodelle 2021 tulee sen sijaan tilata jos sen haluaa.

KESÄPÄIVÄT KYLPYLÄHOTELLI KUNTORANNASSA VARKAUDESSA ON PERUTTU

Valitettavasti Koronatilanteesta johtuen olemme hallituksena joutuneet tekemään historiallisen päätöksen ettei perinteisiä Kesäpäiviä järjestetä tänä vuonna. Toivottavasti tämä pandemia loppuu pian ja me kaikki pääsemme jatkamaan omaa elämäämme ilman rajoituksia. Yritämme järjestää myöhemmin syksyllä jäsentapahtuman josta on tiedot alla.

TERVETULOA JÄSENMATKALLE TALLINNAAN 25. - 27.10.2020

Matkalla pidetään hallituksen seminaari, johon osallistuvat hallituksen jäsenet ja erikseen kutsutut paikallistoimijat, muut osallistujat voivat suunnitella sille ajalle oman ohjelmansa.

Lähtö on su 25.10. klo 18.30 Silja Europalla Helsingistä Länsisataman 1-terminaalista. Kokoontuminen Länsiterminaaliin klo 17.30 mennessä ja maihinnousukorttien jako, laivalla majoittuminen kahden hengen B-hytteihin. Menomatkalla laivalla ei ole yhteistä ohjelmaa. Aamiaisen jälkeen klo 9.00 siirtyminen kävellen Tallink Spa & Conferece hotelliin sataman toiseen laitaan.

Hallituksen seminaari ma 26.10. on hotellilla klo 10 – 14. Huoneita saa virallisesti klo 15 alkaen, joten koko porukka voi säilyttää matkatavaroitaan kokoustilassa. Mahdollisuus lounaaseen on hotellilla klo 14.15. Yhteistä ohjelmaa ei tämän päivän aikana ole.

Tiistaina 27.10. aamiaisen jälkeen klo 9.00 lähdemme kootusti bussilla (huoneet luovutettu ja matkatavarat mukana) lentosataman Merimuseoon. Museossa on opastettu kierros, sen jälkeen on vielä mahdollisuus omatoimiseen tutustumiseen. Matka jatkuu klo12.00, bussi vie meidät satamaan ja Tallink Megastar lähtee klo 13.30 kohti Helsinkiä. Kokoonnumme klo 13.00 laivan Delight Buffettiin yhteiselle lounaalle. Saavumme Helsinkiin klo 15.30 ja sen jälkeen suuntaamme kotimatkalle.

Jäsenhinta tähän kokonaisuuteen on 120 euroa/hlö, ei sisällä 26.10. lounasta. Mikäli haluat osallistua yhteiselle buffet lounaalle hotellilla, hinta on 21 euroa/hlö.

Ilmoittautumiset 23.9.2020 mennessä Pertille, pertti.heikkila@pp1.inet.fi tai puh 040 702 3933 ja samalla maksu yhdistyksen tilille nro FI90 4456 0010 2343 19.

Ladattavat tiedostot: