Urheilutoiminta

PÄÄLLYSTÖLIITON AMPUMAMESTARUUSKILPAILUT

Porin prikaati järjestää ammunnan sotilaiden SM - kilpailut Säkylässä 20. – 22.8.2018. Kilpailujen yhteydessä järjestetään Päällystöliiton ampumamestaruuskilpailut sekä Aliupseeri- ja Päällystöliiton välinen liittokilpailu haulikkolajeissa.

Päällystöliiton EVP- yhdistys tekee kootun ilmoittautumisen sähköpostilla liitteenä olevalla lomakkeella 27.7.2018 kuluessa sähköisesti jussi.alanko@mil.fi ja topi.hellsten@mil.fi. Viestiin otsikko ”Ilmoittautuminen SM-kilpailuihin 2018”. EVP- kilpailijat saavat RK:n ja ko kilpailussa tarvittavan maastopuvun järjestäjiltä. EVP- kilpailijoita pyydetään laittamaan ilmoittautumislomakkeen huom - sarakkeeseen maastopuvun koko. RK lajeissa ammutaan järjestäjien varaamilla patruunoilla, muissa lajeissa omilla patruunoilla.

-       urheilujohtaja -

Mestaruuskilpailuissa ja niihin ilmoittautumisessa noudatetaan Päällystöliiton sääntöjä. Päällystöliiton kotisivuilta löytyvät Urheilutoiminnan johtosääntö ja Päällystöliiton mestaruuskilpailujen säännöt.
Päällystöliiton sääntöjen mukaisesti mestaruuskilpailuihin osallistuvat evp-yhdistyksen jäsenet edustavat vain evp-yhdistystä.

HUOM!
Ilmoittautumiset tulee tehdä evp-yhdistyksen urheiluasioista vastaavalle Martti Långille p. 0503398841 tai martti.lang@gmail.com sähköpostilla viimeistään 20.7.mennessä.

Ilmottautumisen yhteydessä urheiluvastaava tarkistaa voimassaolevan kilpailulisenssin ja vakuutusturvan. Jotta tämä on mahdollista on kisoihin osallistuvien toimitettava tarvittavat tiedot skannaamalla asiakirjat Martille ilmoittautumisen yhteydessä.

Ladattavat tiedostot: