Urheilutoiminta

PÄÄLLYSTÖLIITON MESTARUUSKILPAILUT

Mestaruuskilpailuissa ja niihin ilmoittautumisessa noudatetaan Päällystöliiton sääntöjä. Päällystöliiton kotisivuilta löytyvät Urheilutoiminnan johtosääntö ja Päällystöliiton mestaruuskilpailujen säännöt.
Päällystöliiton sääntöjen mukaisesti mestaruuskilpailuihin osallistuvat evp-yhdistyksen jäsenet edustavat vain evp-yhdistystä.

Ilmoittautumiset tulee tehdä evp-yhdistyksen urheiluasioista vastaavalle Martti Långille p. 0503398841 tai martti.lang@gmail.com sähköpostilla viimeistään 16.8 mennessä.

Ilmottautumisen yhteydessä urheiluvastaava tarkistaa voimassaolevan kilpailulisenssin ja vakuutusturvan. Jotta tämä on mahdollista on kisoihin osallistuvien toimitettava tarvittavat tiedot skannaamalla asiakirjat Martille ilmoittautumisen yhteydessä.

PÄÄLLYSTÖLIITON HIIHTOMESTARUUSKILPAILUT kAJAANISSA 13-16.3.2018

Päällystöliiton hiihtomestaruuskilpailut järjestetään Kajaanissa sotilaiden SM - kilpailujen yhteydessä 13.-16.3.2018 . Palkattu henkilöstö ilmoittautuu hallintoyksikön, vast ilmoittautumislomakkeen yhteydessä merkitsemällä yhdistyksen virallisen lyhenteen lomakkeen kohtaan PL YHD. EVP- henkilöt ilmoittautuvat evp- yhdistyksen urheiluvastaavalle (martti.lang@gmail.com) ilmoittamalla seuraavat tiedot keskiviikkona 21.2. 2018 mennessä: hiihdettävät lajit, syntymävuosi sekä majoitustarve. EVP- henkilöt edustavat Päällystöliiton evp-yhdistystä. Rynnäkkökivääriampumahiihtoon järjestäjä varaa aseen.

Ladattavat tiedostot: