Urheilutoiminta

SOTILAIDEN AMPUMAMESTARUUSKILPAILUT

Kaartin jääkärirykmentti järjestää ammunnan sotilaiden SM - kilpailut 3. – 5.9.2019. Kilpailupaikkoina toimivat Santahamina, Hälvälä ja Inkoo.

Päällystöliiton EVP- yhdistys tekee kootun ilmoittautumisen sähköpostilla liitteenä olevalla lomakkeella 6.8.2019 kuluessa. EVP- kilpailijat saavat RK:n ja ko kilpailussa tarvittavan maastopuvun järjestäjiltä. EVP- kilpailijoita pyydetään laittamaan ilmoittautumislomakkeen huom - sarakkeeseen maastopuvun koko. RK lajeissa ammutaan järjestäjien varaamilla patruunoilla, muissa lajeissa omilla patruunoilla.

Mestaruuskilpailuissa ja niihin ilmoittautumisessa noudatetaan Päällystöliiton sääntöjä. Päällystöliiton kotisivuilta löytyvät Urheilutoiminnan johtosääntö ja Päällystöliiton mestaruuskilpailujen säännöt.
Päällystöliiton sääntöjen mukaisesti mestaruuskilpailuihin osallistuvat evp-yhdistyksen jäsenet edustavat vain evp-yhdistystä.

HUOM!
Ilmoittautumiset tulee tehdä evp-yhdistyksen urheiluasioista vastaavalle Martti Långille p. 0503398841 tai martti.lang@gmail.com sähköpostilla viimeistään 5.8.mennessä.

Ilmottautumisen yhteydessä urheiluvastaava tarkistaa voimassaolevan kilpailulisenssin ja vakuutusturvan. Jotta tämä on mahdollista on kisoihin osallistuvien toimitettava tarvittavat tiedot skannaamalla asiakirjat Martille ilmoittautumisen yhteydessä.

SUUNNISTUKSEN SOTILAIDEN SM KILPAILUT VUONNA 2019

Panssariprikaati järjestää suunnistuksen sotilas SM kilpailut 2.-5.9.2019 Parolannummella. Kilpailun johtajana toimii everstiluutnantti Kimmo Hartikainen.

Henkilökohtaisessa kilpailussa kilpailevat myös Päällystöliitto ja Aliupseeriliitto omista mestaruuksistaan.

HUOM!
Ilmoittautumiset tulee tehdä evp-yhdistyksen urheiluasioista vastaavalle Martti Långille p. 0503398841 tai martti.lang@gmail.com sähköpostilla viimeistään 15.8. mennessä.

Ladattavat tiedostot: