Kutsut tapaamisiin

Peruskurssi 31:n kurssitapaaminen

Tänä vuonna tulee kuluneeksi 50 vuotta siitä kun valmistuimme sotilaan tehtävään. Kutsun Teidät kaikki, jotka tähän ryhmään kuulutte, mukaan tapaamiseen evp-yhdistyksen kesäpäiville 19. – 21.8.2022, Hotelli Scandic Aulanko Hämeenlinna. Siellä voimme tavata kurssikavereita ja muita entisiä työkavereita ympäri Suomen sekä muistella menneitä. Tilaisuutta juhlistaa myös evp-yhdistyksen 20-vuotisjuhla.

Ilmoittautuminen/maksut evp-yhdistyksen kesäpäivätapahtuman ohjeiden mukaisesti, avecit mukaan. Muista ilmoittautuessasi mainita kurssi 31, veljesillallisella kurssilaisten oma pöytä. Tilaisuuteen osallistujan ei tarvitse olla evp-yhdistyksen jäsen. Levittäkää tietoa kaikille ryhmäämme kuuluville.

Yhteyshenkilö Pertti Heikkilä, puh. 040 702 3933.

Peruskurssi 29:n tapaaminen Lappeenrannassa 2. – 4.8.2022.

Tervetuloa opiskeluympyröihin muistelemaan menneitä ja tapaamaan tuttuja alla olevan ohjelman puitteissa.

Tiistai 2.8.

klo 17:00 – 18:00      Ilmoittautuminen Hotelli Rakuunassa Mannerheiminkatu 8.

klo 19:00 Krokotiilirock Lappeenrannan kesäteatteri halukkaille.

"Krokotiilirock" on Miia Nuutilan käsikirjoittama ja ohjaama romanttinen musiikkikomedia, joka saa kantaesityksensä Lappeenrannan kesäteatterissa                                     kesällä 2022. Lavan tähtinä tuikkivat Kaija Kärkinen, Tommi Soidinmäki, Maija Lang, Petja Lähde, Kirsti Valve sekä Lasse Karkjärvi. Liveorkesterina                                     toimii Loyals-orkesteri.

Keskiviikko 3.8. klo 9:00 – 10:00         Keskiviikkona saapuvien ilmoittautuminen Hotelli Rakuunassa Mannerheiminkatu 8.

klo 10:15         Siirtyminen bussilla Maasotakoululle. Maasotakoulun esittely eri kohteissa, seppeleen lasku aliupseerien muistomerkille, lounas, kurssikokous ja päiväkahvi. Ohjelmajärjestys tarkentuu myöhemmin.

klo 19:00 –       Päivällinen Lappeenrannan Upseerikerholla

Tapaamisen kustannukset sisältäen kirjeet, kukat ja edellisen tapaamisen tappion:

Koko paketti: teatteri + keskiviikon ohjelma + päivällinen 107 €.

Puolipaketti: keskiviikko koko päivä + päivällinen 73 €.

Osapaketti: keskiviikko ilman päivällistä 13 €.

Majoitusvaraukset jokainen huolehtii itse koodilla PK 29 ja maksaa hotellille. Varaus 30.6. saakka.
Majoitus hotellihuoneessa 119€/vrk/2hh
Majoitus perhehuoneessa 159€/vrk/4hh (majoitus mahdollisuus neljälle, kaksi vuodetta + kerrossänky)
Majoitus 6hh armeijan tuvassa 199€/vrk/6hh

Majoitus 4hh armeijan tuvassa 159€/vrk/4hh
Majoitus Mannerheimin sviitissä 189/vrk/2hh
Hinnat ovat huonekohtaiset ja hinnat jakautuvat sen mukaisesti, kuinka monta henkeä huoneessa majoittuu sisältäen aamupalan. Hotellissa ei ole anniskelua, joka mahdollistaa omat eväät.

Täyssähköllinen asuntoautopaikka 60 €/vrk sisältää aamiaisen, saunan ja wc:n käytön.
Varaukset soittamalla vastaanottoon puh. 010 340 2040 tai sähköpostilla info@rakuunahotelli.fi

HOTELLISSA EI OLE HISSIÄ.

Kesäteatterista johtuen ilmoittautumiset tarvitaan viimeistään 30.6. mieluiten sähköpostilla Masalle masamoi@kymp.net tai puhelimella 0400 107 289.

Maksut 30.6. mennessä tilille Matti Moilanen FI90 3939 0062 5184 02.

Lisätietoja varten puhelinnumeromme ovat Tapsa 040 722 7184 ja Masa 0400 107 289.Ilmoittautumisessa on mainittava nimet, syntymäajat, ruoka-allergiat ja minkä paketin otat.

Tervetuloa koulukaupunkiimme yhdessä elämänkumppanisi kera!

Matti Moilanen ja Tapani Tiira