Pohjois-Karjala

Pohjois-Karjalaan on perustetttu uusi yhdistys vuoden 2014 alusta, Pohjois- Karjalan Päällystöyhdistys ry. Yhdistys on alueen ainoa niin palveluksessa oleville kuin evp-opistoupseereillekin. Perustamisvaiheessa rajan ja pv:n lakkautettujen varuskuntien yhdistykset fuusioituivat. Tämä oli ensimmäinen kerta Päällystöliiton historiassa, kun rajan ja pv:n opistoupseerit perustivat oman yhdistyksen.

Pohjois-Karjalan alueen evp - jäsenet kokoontuvat lounaalle Joensuussa sijaitsevaan Astan juhla- ja ateriapalveluun kuukauden  20. päivänä klo 11.30. Mikäli tuo päivä on la tai su, kokoonnumme edeltävänä perjantaina. Ravintolan käyntiosoite on Sepänkatu 40, Joensuu (käynti sisäpihalta)

Kesä - elokuun aikana ei ole lounastilaisuutta. Muista tapahtumista, matkoista ja retkistä ilmoitetaan sähköpostilla ja tarvittaessa sanomalehti Karjalaisen järjestöriveillä tapahtumaa edeltävänä sunnuntaina.

Hyvät esitykset ja aloitteet toimintamme  monipuolistamiseksi ovat tervetulleita.

Varmista postin saaminen ilmoittamalla yhteystietosi  Hämäläisen Simolle puhelin:0400-228935, sposti: tervastulet@gmail.com

Pohjois-Karjalan alueen toimijoita ovat:

Hämäläinen Simo Tolkintie 6, 81590 Vuonislahti, puhelin:0400-228935, sposti: tervastulet@gmail.com

Toivonen Aarre, Lieksantie 2791  88900 Kuhmo, puhelin 0400-271 333, sähköposti: aarre.toivonen@gmail.comv