Kouvola

Kouvolan seutu

Päällystöliiton Kouvolan seudun evp-jäsenet kokoontuvat vapaamuotoisesti, ilman rekisteröimistä kuukausikokoontumisiin. Kokoontuminen on kuukauden 20. päivänä kello 13.00. Mikäli tuo päivä on lauantai/sunnuntai kokoonnutaan edeltävänä perjantaina. Kokoontuminen on Kouvolassa Porukkatalolla, osoite SAVONKATU 23, 2. kerros, mahdollisuus kahvitteluun 2-3 euron hintaan.

Huom. Kokoontumispaikka on muuttunut 1.1.2022 alkaen.

Kesä- elokuun aikana ei ole kokoontumisia. Muista tapahtumista, retkistä tai tutustumisista eri kohteisiin viestitetään ryhmänä sähköpostin välityksenä.

Kokoontumisten ohjelmassa voi olla esityksiä omien osanottajien harrastuksista, ulkopuolisten alustuksia tai tutustumista paikkakunnan nähtävyyksiin. 1 – 2 päivän retket ovat myös ohjelmassa. Ohjelmat, aloitteet ja matkojen retkikohteet ovat tervetulleita toiminnan monipuolistamiseksi.

Kouvolan alueen yhteyshenkilöinä ovat

Toivo Hartikainen, Päätekatu 1 as 6, 45100 Kouvola, puh 0400 655 283, sposti: kymenlaakson.svp@sotaveteraaniliitto.fi   tai    toivo.h@luukku.com

Matti Nummiaro, Revontie 10, 45370 Valkeala, puh 0400 892 604, sposti: matti.nummiaro@pp.inet.fi

Ladattavat tiedostot: